PunchPin - The visual directory to find sexy pictures, cool stuff and exciting sites.
//Leave this here var uid = '121606'; var wid = '248663';

Post images with the PUNCHPIN Button - Get it here!

  3 likes, 3 repins, 1 comments, 229 clicks

  1 likes, 4 repins, 2 comments, 984 clicks

Rico Larroque onto Funny Stuff

Can't tell if this is Delicious or Sexy lol hooray for bacon bikini!

Bro My God one of our favorites from today's WTF post

PunchPinTweets It had to happen sooner or later!

  0 likes, 3 repins, 1 comments, 339 clicks

Nate Vaughan onto Cool Stuff

Finally! A butter stick!

BurtMan Yeah boyyeeee!

That shit is true

  0 likes, 1 repins, 0 comments, 296 clicks

  1 likes, 3 repins, 2 comments, 249 clicks

Bro My God onto Funny Stuff

This guy is a beast look at him lol

PunchPinTweets Freakin guy looks HUNGRY and I think he knows how to fix that problem. What an animal

Rico Larroque I suppose if you like vodka and fish eggs this guy is your hero lol

Awesome Hotdogging!

  2 likes, 5 repins, 0 comments, 427 clicks

Oh god those ribs look amazingly good

  3 likes, 6 repins, 0 comments, 273 clicks

Found this on the Food Network oh god that looks like the chicken for gods!

  1 likes, 1 repins, 0 comments, 204 clicks

Sweet lord now I want chicken

  1 likes, 2 repins, 0 comments, 277 clicks

  0 likes, 1 repins, 1 comments, 220 clicks

Stadiums made of Hell yes!

  0 likes, 1 repins, 0 comments, 166 clicks

Personalized Gallon Jug of TABASCO® with your name on the LABEL $44

  1 likes, 3 repins, 0 comments, 159 clicks

Fast Food Lasagna - Epic Meal Time. Eat your fast food like a man!!!

  0 likes, 1 repins, 0 comments, 185 clicks

  2 likes, 3 repins, 2 comments, 364 clicks

Louis onto Best Food

The best healthiest dessert ever!

Dman Sweet! Maybe this won't make my cholesterol skyrocket.

Stephen Jackson oh hell yes!

84 Egg Sandwich - Epic Meal Time. EAT YOUR SANDWICHES LIKE A MAN, 84 OF THEM AT A TIME

  1 likes, 1 repins, 0 comments, 228 clicks

Tony Gemignani Neapolitan Pizza - this is the real deal how a Napoletano pizza should look

  57 likes, 2 repins, 0 comments, 288 clicks

  13 likes, 3 repins, 2 comments, 390 clicks

RenoJack onto Drinking

How to Brew Beer - Porter Recipe. Making beer is not hard, I've done it many times, everyone should try it.

Mike Hunt Yeah brewing beer is fairly easy. It costs around $80 to get the gear the first time, then you have it for next time. You do it in your kitchen. Porters are the easiest to start with because if you make little mistakes they are forgiving. Definitely a must.

TravisProctor Yeah it's not that hard but there are two things I learned.. 1 - watch your boil, because it can overflow all over your freakin kitchen in seconds, it boils and then rises like a volcano. The other thing is keep ALL contaminants out of your beer, including airborne. That will ruin it.

Homemade potato chips!! | Flickr

  2 likes, 2 repins, 0 comments, 211 clicks

Out of control! Olive Cheese Bread recipe

  3 likes, 2 repins, 0 comments, 206 clicks

OMG!! Cheesy Bread Recipe | Simply Recipes

  3 likes, 3 repins, 0 comments, 204 clicks

Cheesy Potatoes! YUM. | Flickr

  0 likes, 3 repins, 0 comments, 188 clicks

Super Tacos & Bakery - Authentic Mexican

  2 likes, 1 repins, 0 comments, 183 clicks

Pork chops grilling food network

  1 likes, 2 repins, 0 comments, 243 clicks

New Beer: Widmer Brothers Oatmeal Porter | Serious Eats: Drinks

  2 likes, 2 repins, 0 comments, 871 clicks

How to Pair Beer with Cheese | Serious Eats

  2 likes, 2 repins, 0 comments, 544 clicks

  2 likes, 4 repins, 1 comments, 488 clicks

BurtMan onto Drinking

Try a Rusty Nail! Top 10 Manly Bar Drinks

TravisProctor This page is killing me! There goes the diet.. thirsty now and hungry for that pizza dip I see in next column!

Top 10 Manly Bar Drinks - the Old Fashioned Recipe

  1 likes, 3 repins, 0 comments, 708 clicks

Man Bowl

  0 likes, 1 repins, 0 comments, 272 clicks

  1 likes, 4 repins, 0 comments, 238 clicks

Scorpion Vodka?

  0 likes, 1 repins, 0 comments, 257 clicks

  2 likes, 2 repins, 2 comments, 512 clicks

  1 likes, 1 repins, 1 comments, 832 clicks

Anders Roth onto Tasty Lookin' Food

Me hungry. Southwest egg rolls

Joe Momma That looks grub'n!